eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiproblem z rejestracją firmowych pomocniczych rachunków bankowych w urzedzie skarbowym › Re: problem z rejestracją firmowych pomocniczych rachunków bankowych w urzedzie skarbowym
  • Data: 2007-01-29 19:38:55
    Temat: Re: problem z rejestracją firmowych pomocniczych rachunków bankowych w urzedzie skarbowym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Jan 2007, s...@o...pl wrote:

    > Ja też w końcu postawiłem na swoim, ale musiałem trochę powalczyć. Napisałem
    > pisemną prośbę do naczelnika urzędu skarbowego o odroczenie terminu podania
    > nr rachunku firmowego o 6 tygodni

    :O
    Nie no... po prawdzie kilka lat temu to było, ale po prostu założyłem DG
    i złożyłem NIP-1, tyle.
    Założyłem konta - i już nie pamiętam czy chcieli jeszcze raz NIP-1 czy
    łyknęli sam NIP-B (zdaje się ze wtedy na NIP-1 nie było w ogóle miejsca
    na rachunki)
    W archiwach powinna być dyskusja czy można przyjąć sam załącznik bez
    formularza :)
    BTW: ostatnio złożyłem załącznik bez formularza - z informacją że to
    załącznik z wiadomego powodu "opóźniony" :) (potwierdzenie rejestracyjne
    z GUS). Na razie cisza ;), nikt się o kolejny formularz nie upomina :)

    > (wiadomo, bank internetowy nowoczesność
    > plus błyskawiczność :P

    Ależ... oczywiście! 3 tygodnie i (rachunek) jest :)

    > ani czy ma to przyjąć sala operacyjna czy kancelaria. W ogóle byli zdziwieni,
    > jak ja śmiem o coś takiego prosić.

    Hm...

    pzdr, Gotfryd