  • Data: 2004-01-15 15:40:16
    Temat: Re: problem z f.VAT przy sprzedaży wysylkowej -
    Od: "j23" <w...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piwek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bu6b76$slo$1@inews.gazeta.pl...

    > Jasne, ze tak ale wtedy zrozumie, ze musi wyslac oswiadczenie

    Oj widze, ze kolega ma malo doswiadczenia z klientami. Kazdy chce, zeby
    towar wyslac mu natychmiast - nie chce czekac az oswiadczenie do mnie
    dotrze. Moge oczywiscie wyslac towar z faktura + druk oswiadczenia, ale
    wtedy dochodzimy do problemu o ktory mi chodzi - nie wszyscy klienci odesla
    podpisane oswiadczenia.

    > lub odeslac
    > kopie. A jak nei odesle kopii to jego problem.

    W tym caly problem, ze jak nie odesle kopii to MOJ problem, bo mam luki w
    numeracji - oczywiscie jest na to prosty sposob drukuje po dwie kopie i
    jedna zawsze zostaje u mnie, ale niestety BEZ PODPISU osoby upoważnionej do
    odbioru f.Vat.

    > A jak nei zada faktury- co
    > chyba sie jednak czesciej zdarza- to nei wystawiasz i juz.

    To akurat jest oczywiste, ale w moim przypadku co srednio co trzeci klient
    zada faktury.