    From: "berdycz" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: problem z US 2
    Date: Wed, 20 Nov 2002 14:30:37 +0100

    Użytkownik "Michal" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:arebi5$rt7$1@news.onet.pl...
    > Otóż pracownik US nie chcą ustosunkować sie w nawet najmniejszej mierze do,
    > skąd inąd słusznych moim zdaniem, kontrargumentów z mojej strony stwierdza
    > że wystąpiło pewne uchybienie przewidziane przez kks i stąd stanowisko US
    > jest takie a nie inne " koniec kropka" i wymierza kare 500zł . Jak sie pan

    No cóż. :-(
    To naga prawda.
    W zbrojnej organizacji rozbójniczej jaką jest państwo ono ma rację.
    Nie wymigasz się. nawet jak pójdziesz do sądu nikt ci nie zwróci strat moralnych,
    adwokat takiej dupereli nie wygra.
    Co najwyżej możesz próbować odkręcić (o ile masz układy) w Izbie Skarbowej lub u
    Naczelnika.

    Na przyszłość ładnie się uśmiechaj i zrewanżuj się Pani z US jakąś kawą czy innym
    prezentem wart 10% kary za odstąpienie od mandatu
    ( o ile to wchodzi w rachubę - czasami nie da się)

    Może Ci się nie podobać, ale jesteśmy w Polsce