    From: Ewa <e...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: prawo spoldzielcze
    Date: Tue, 18 Feb 2003 17:12:30 +0100

    in article b2te4b$bkf$...@a...news.tpi.pl, [ Fencer by (s)word ] at
    f...@p...com wrote on 2/18/03 2:56 PM:

    > IMHO "wykup" na starych zasadach nie ma nic wspolnego z wykupem gruntu i
    > powiniene byc do zalatwienia od reki. Moze jakies nieporozumienie w trakcie
    > rozmowy w spoldzielni ?

    Dzieki za odpowiedz, ale ja juz 2 razy pisalam do nich, a oni uparcie
    twierdza, ze musza wykupic grunty. Dlatego chcialam nastepne pismo poprzec
    jakims paragrafem, bo bardzo zalezy mi na czasie. Wiem, ze musze doplacic
    wklad budowlany, a calosc ma wycenic kosztorysant, z tym, ze nie wiem, czy
    to ja mam go sobie zalatwic, czy tez jest on ze spoldzielni. Mi nic nie chca
    powiedziec w spoldzielni, tylko kaza mi czekac.

    Jesli ktos cokolwiek wie na ten temat, to blagam o pomoc.

    Ewa