  • Date: Wed, 04 Apr 2007 21:29:12 +0200
    From: aleksandra <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pracodawca nie chce mi skorygować błędnego PIT'a...

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Moim zdaniem masz ewidentną rację.
    > Z tego jednak nie wynika, że ktoś się czepia źle powpisywanych kwot -
    > i na grupie parę razy było, iż płatnicy wpisją byle gdzie :] a jeszcze
    > nikt awantury z tego powodu nie doświadczył.

    > Ale stan faktyczny jest taki, że nie dostał za mało :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Witam :-)
    Dzięki za odpowiedź. No US nie dostał za mało kasy, pozostaje tylko
    pytanie jak z kolei JA powinnam wpisać na swój PIT tą kwotę? Myślę że
    powinnam zrobić tak jak ja uważam za prawidłowo, czyli część do E6 a te
    z prawami autorskimi do E10... tak bym zrobiła. Kwestia tylko co US na
    to? Bo rozumiem że NIC???

    pozdrawiam,
    ola