eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkipraca tylko w UK i rozliczanie w Polsce - szybkie pytanie › Re: praca tylko w UK i rozliczanie w Polsce - szybkie pytanie
    From: Krzysztof Turowski <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: praca tylko w UK i rozliczanie w Polsce - szybkie pytanie
    Date: Fri, 22 Apr 2005 21:21:58 +0200

    witek wrote:

    > tak

    no dobrze, probowalem cos zrozumiec z tych ustaw,
    wiec jesli mialem dochody w Polsce to moge sobie jakostam potracic
    zaplacony w Anglii podatek.

    ale jesli ja nie mialem dochodow w Polsce a suma zarobiona w Anglii byla
    zwolniona z podatku i cala zaliczka zostala mi zwrocona, to co?

    mam wpisac w PITa dochod z anglii i odliczyc sobie zaplacony podatek?
    jesli tak to gdzie ten podatek wpisuje? w koszty uzyskania przychodu?
    czy jak?

    a co ze skladkami na National Insurance (ubezpieczenie spoleczne?)

    nie rozumiem za bardzo po co mam sie rozliczac w Polsce z czegos z czego
    juz sie rozliczylem w UK jesli nie mialem dochodow w Polsce..

    czy ktos mi to moze wytlumaczyc? bo juz zglupialem do konca..

    krzysztof