  • Data: 2009-04-23 15:18:01
    Temat: Re: pożyczka - nie pożyczka - a co na to US
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "icek2" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gsq0ji$f9g$1@news.onet.pl...

    > ja mysle, ze zawsze moze ktos mnie sprawdzic
    > ze sprzedałem 5 rzeczy na allegro
    > po nitce na moje konto
    > a tam suprise :)

    No ale właśnie czy US ma prawo wejść sobie na czyjeś prywatne konto, bez
    żadnego powodu?
    Jakieś takie orwellowskie to dla mnie jest ;-)

    > ale powaznie
    > to nie jest żaden problem?

    Powiem tak - nie mam bladego pojęcia, jak to wygląda od strony prawnej, ale
    sam robiłem takie przelewy wielokrotnie (pożyczki do znajomych, zwroty
    pożyczek do rodziców itp.) i nigdy nie przyszło mi do głowy, że może być w
    tym jakiś "haczyk".