  • Data: 2014-03-20 23:56:18
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/20/2014 11:40 PM, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-03-20, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie politycy i urzędnicy. Wyborcy nie chcą oszczędności, które
    > miałyby się na nich jakkolwiek odbić. To przede wszystkim.
    > Problem w tym, że to tak naprawdę jedyne miejsce gdzie można
    > poczynić realne, a nie kosmetyczne oszczędności.

    społeczeństwo może faktycznie nie przełknąć tej gorzkiej pigułki pod
    tytułem: wy zaciskacie pasa a my dalej jedziemy po całości.

    Obetnijmy na początek liczbę urzędników, limuzyn i takich tam drobnych
    przyjemności elity, zlikwidujmy senat i finansowanie partii, przestańmy
    finansować kościół,
    tak, na dobry początek, dla poprawienia nastrojów społecznych, uprośćmy
    system podatkowy (co przyczyni się do jego uszczelnienia) i zobaczmy co
    będzie
    :)

    jako że przykład idzie z góry - potem zajmiemy się przywilejami
    zwykłych ludków.
    jeszcze kilka rzeczy zostanie do zrobienia, ale jak dokonamy tego, to
    znaczy, że wszystko się da.

    rozsądny kompromis?
    ;)