  • Data: 2014-03-20 09:12:21
    Temat: Re: powstać ma Rada ds. Unikania Opodatkowania
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-20, hikikomorisan <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Ja - placac podatki - wiem, ze kosztuja za duzo.

    A podatki płacisz tylko i wyłacznie na urządnikówa?
    Bulwersujesz się na włąsne życzenie.

    > Mam znajomych w roznych urzedach, wiem jak wyglada tam praca. Mam kilka
    > urzedow pod nosem, ktore odwiedzam czasem bo musze. Wiem jak wyglada tam
    > praca.

    Efektywność podobna jak w dużych korporacjach.
    Chociaż z mojego doświadczenia wynika, że w korporacjach to i dłużej można.

    > To skutecznie dziala w biznesie, a wlasciwie dzialalo juz lata temu -
    > zastepowalo sie kadre i pracownikow w ten wlasnie sposob.

    W małych firmach może i działa.
    W dużych jeszcze większe pieniądze są przewalane.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl