  • Data: 2009-11-20 13:14:34
    Temat: Re: podsumowanie według stawek na fakturze - wymog
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy pisze:

    > Hmm... a gdzie był ten wymóg, bo wiem, że był tylko go znaleźć nie mogę
    > teraz...
    > Rzuć paragrafem!

    No dobra, znalazłam. I nic nie wskazuje na to żeby miało się coś zmienić.

    Rozporządzenie MF z 28 listopada 2008

    § 5. 1. Faktura stwierdzająca dokonanie sprzedaży powinna zawierać co
    najmniej: [...]

    10) sumę wartości sprzedaży netto towarów lub wykonanych usług z
    podziałem na poszczególne stawki podatku i zwolnionych od podatku oraz
    niepodlegających opodatkowaniu;
    11) kwotę podatku od sumy wartości sprzedaży netto towarów (usług), z
    podziałem na kwoty dotyczące poszczególnych stawek podatku;

    Moje VGK jest aktualizowane na bieżąco, więc raczej nic si nie zmieniło
    w ostatnich dniach. Dalej trzeba sumować stawki.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813