  • Data: 2004-10-17 20:49:16
    Temat: Re: podróż służbowa dla zleceniobiorcy
    Od: "Sylwia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mcgregor" <gzaczynski(n.o.s.p.a.m)@yahoo.com> napisał w
    wiadomości news:cktr79$s9i$1@inews.gazeta.pl...

    > "Sylwia" <j...@w...pl> wrote in message
    > >

    > Takiej osobie naleza sie diety, zwrot kosztow za noclegi w przypadku ich
    > braku 25% limitu hotelowego w danym kraju, zwrot kosztow dojazdow w
    miejscu
    > wykonywania uslugi na podstawie rachunkow a w przypadku ich braku ryczalt
    > wysokosci 10% diety w danym kraju oraz wszystkie udokumentowane rachunkami
    > koszty poniesione za granica, ktore maja zwiazek ze swiadczona usluga (np.
    > jezeli bedzie musial zakupic jakies narzedzie to koszt tego narzedzia
    bedzie
> [...]
    nadal mam wątpliwości co do samego "pracownika" który jest tylko
    zleceniobiorcą wykonania konkretnej usługi i nie ma charakteru pracownika
    zatrudnionego na umowę o pracę tu niemiałabym żadnego problemu. W ustawie
    jest napisane, iż diety przysługują osobie niebedącej pracownikiem, ale czy
    ustawodawca miał na myśli również tą formę jak zleceniobiorca bo może tylko
    np. prowadzącego działalność gospodarczą :) ? ech te podatki i US :)