  • Data: 2002-02-23 11:52:52
    Temat: Re: podatki ogolnie
    Od: "Przos" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:a57udb$ot0$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Choc nie jestem znanym czlowiekiem, glosze ta "recepte" od dawna.
    > Prosty VAT i po klopocie.

    Ja też nie jestem znany i też (od czterech lat) głoszę prawdę, którą
    ostatnio udało mi się w końcu usłyszeć też przez radio. W skrócie to wygląda
    tak:

    " Jeden etat więcej w administracji (publicznej, rządowej lub innej) = trzy
    etaty mniej w gospodarce"

    Jak się zdaje, że przynajmniej część naszych ekonomistom wydawało się wprost
    przeciwnie, że receptą na bezrobocie jest stworzenie większej liczby etatów
    w administracji booooooooo w Uni jest duuuuuuuuużo urzędasów.

    Czas niestety pokazał kto ma racje

    --
    pozdrawiam

    p...@p...onet.pl