  • Data: 2013-05-18 13:16:09
    Temat: Re: podatki od podatkow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 May 2013, hiki o! wrote:

    > tyci tyci sie czepiam...

    :D

    > No tak, ale z podatkow moich, twoich :)

    Zgadza się.
    Niemniej jest to "normalne", że usługodawca z takiej okazji
    nie jest jakoś szczególnie traktowany - i o dziwo jest to
    układ "normalniejszy" niż stosowanie rozwiązań nadzwyczajnych,
    które zawsze były powodem problemów.
    Dasz np. 0% VAT, wzrośnie skala wyłudzeń VAT
    Dasz zwolnienie, pojawi się nierozstrzygalny problem
    "czy i o ile można dać taniej jeśli proporcja udziału
    VAT zakupowego w cenie wynosi 90% a trzeba przez to
    proporcję liczyć i pół dodatkowego księgowego trzeba".

    Nie ma lekko :)
    Wariant w którym połowa kwoty "krąży" w postaci wirtualnej
    wartości nie mającej "fizycznego" pokrycia w materiałach
    i usługach (lecz jako "podatek który zostanie przeznaczony
    na pokrycie podatków") jest przy NASZYM deficycie już bez
    znaczenia :P

    > zawsze drozej jest jak cos jest organizowane przez panstwo...

    No nie chciałem tego tak jednoznacznie rozstrzygać, niech
    sobie każdy sam przemyśli ;)

    > widac po slynnym moscie, co kolejna firma go rozbierze ;) i wybuduje na nowo.
    > miala byc oszczednosc (wygrala firma dajaca ok. polowe wyceny gdiaka)

    Ta... i pewnie dziwne że zbankrutowała?

    pzdr, Gotfryd