  • Data: 2005-04-29 19:23:47
    Temat: Re: podatki a allegro
    Od: "Slayer" <b...@b...ble> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Crazy John" <d...@l...pl> napisał w wiadomości

    > od jakiej kwoty miesiecznie (albo rocznie) trzeba zglaszac dochod do
    > urzedu skarbowego - mam tutaj na mysli przychody z allegro?

    bez znaczenia

    > czy jest cos takiego, ze ponizej jakiejs kwoty nie trzeba zglaszac do US -
    > np transakcje ponizej 400 zl?

    nie, jeżeli średnia wartość rynkowa nie przekracza 1000zł to nie trzeba
    płacić podatki od czynności cywilnoprawnych

    > Mam 27 aukcji, przez caly rok... i nie wiem na jaka kwote, ale to juz moj

    jeżeli jest to np. 27 telefonów komórkowych to możesz mieć problem,
    natomiast jeżeli są to różne , nie związane ze sobą rzeczy i użytkowałeś je
    dłużej niż 0,5 roku, to nie ma problemu...