  • Data: 2007-05-31 19:32:24
    Temat: Re: podatek z dochodow w anglii - odwolanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 31 May 2007, coucher wrote:

    > teraz ten podatek to tak jakby rodzice pracowali za darmo... Będziemy się
    > starali odwołać jeszcze raz, gdy to się tu nie powiedzie, będziemy odwoływać
    > się do instytucji europejskich, bo wg nas jest to bardzo nieuczciwe :(

    Problem w tym, że podatek jak piszesz jest za 2005 rok, a US upomina
    się TERAZ: pytanie lub komentarz które zapodadzą pewnie będzie brzmiało:
    "ale trzeba było zapłacić WTEDY, coście z tymi pieniędzmi zrobili?"
    A tak BTW: kilka razy komentowałem, że "rozwiązania" które proponowano
    (i wdrożono) są zupełnie nie na temat.
    Przecież płacony w takim razie jest nie podatek, a RÓŻNICA podatku
    (między "polskim" a "angielskim"). Skoro pracujący w .gb awanturują
    się że muszą dopłacać, to zamiast kombinować z wyjątkami może wypada
    pomyśleć żeby (w .pl) podatki sprowadzić do poziomu .gb
    Ale jakoś mało komu daje to w Polsce do myślenia :]

    pzdr, Gotfryd