  • Data: 2005-12-19 12:21:31
    Temat: Re: podatek od umowy o dzielo.... www
    Od: "qqryku" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ok.. teoretycznie juz znalazlem w necie:
    "w przypadku, gdy umowa o dzieło związana jest z przeniesieniem praw
    autorskich koszty uzyskania przychodu wynoszą 50% wartości zlecenia
    stąd wynika ta kwota - wartość zlecenia pomniejszona o połowę * 19% daje
    podatek 9,5%"

    Czyli faktycznie 9,5% wcyhodzi.

    Tylko prosilbym o potwierdzenie.

    //
    Chcialbym jeszcze zapytac... jestem zleceniobiorca w zwiazku z tym mam
    pytanie. Dostalem informacje ze od zamawiajacego dostane Pit 8B.
    z tego co rozumiem musze go wypelnic i powedrowac z nim do US? zostawic.. i
    juz? To wszystko? Czy do tego dochodzi jakis inny PIT? I czy nie poniose
    wzwiazku z tym zadnych oplat? tzn podatkow itp??

    Dzieki z gory