  • Data: 2005-10-08 08:03:57
    Temat: Re: podatek od sprzedazy mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 8 Oct 2005, es wrote:

    > prponuje walczyc z tym niestabilnym prawem. Ono przeciez nie moze działac
    > wstecz i nie moze byc tak ze działka budowlana z dnia nadzien staje sie formalnie
    > rolna

    ...nawet przyjmując ten punkt widzenia - piszę że on już kupił
    ją *po* sklasyfikowaniu na rolną.
    Pootencjalnym poszkodowanym (?) przez zmianę klasyfikacji
    byłby więc poprzedni właściciel, nie grupowicz który ja kupił;
    o co (i przeciw komu):
    > jesli tak to odwoływac sie nawet do sadu administracyjnego.

    ...mógłby iść do sądu skoro to *nie jemu* zmienili przeznaczenie
    gruntu i kupił już "rolną" ?
    A US kwestionuje wyłącznie wydatek na grunt rolny jak widzę :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)