  • Data: 2010-03-03 07:55:33
    Temat: Re: podatek od sprzedazy mieszkania
    Od: maciek <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaka forma własności? Jaka data kupna? ("przekazanie" nic nie mówi).

    fajny artykul dzieki sporo sie dowiedziałem i faktycznie tak jak
    piszesz lepiej w urzedach skarbowych nie pytac heh...

    wracając do pytania - jest to mieszkanie spoldzielczo własnosciowe,
    natomiast co do daty kupna mam pewne watpliwosci otóż na mieszkanie
    zapisalem sie w styczniu 2006, ostatnią rate za mieszkanie zapłaciłem
    1 grudnia 2006 natomiast protokol przekazania mieszkania mam bodajże
    na 15 stycznia 2007r. Ktora z tych dat jest datą kupna?