  • Data: 2006-11-14 18:10:25
    Temat: Re: podatek od nieruchomości, odliczanie vat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Nov 2006, takeshin wrote:

    > 1. Zgłaszam w Urzędzie Miasta, że prowadzę DG w nowym mieszkaniu, naliczają
    > nową stawkę podatku.
    > Jaka będzie różnica? (u urzędzie powiedzieli że za M 0,5zł/m2 a za DG
    > 16zł/m2. to ceny za rok, czy miesiąc?)

    Czekaj, czekaj.
    To oni ci policzą podatek od *części* lokalu?
    I nie piszesz nic co dałoby podstawy do gdybania o "charakterze
    mieszkalnym" (lub nie) tego lokalu.

    > Czy jakaś (jaka?) powierzchnia DG ze względu na wielkość zwolniona z stawki
    > za DG?

    Mi się wydaje że "dla celow" ze względu na podatek od nieruchomości
    kwalifikuje się wg "podziału budowlanego", czyli *cały lokal*.

    pzdr, Gotfryd