  • Data: 2008-02-16 14:06:03
    Temat: Re: podatek, darowizna
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > skoro masz psychiatrę to zacznij korzystać z jego usług wreszcie.
    > Sam fakt posiadania to za mało w twoim przypadku.

    Miałem sen. Piękny sen. Odpalam kompa , wchodzę na listę i .... stwierdzam
    absolutny brak kretynów. Ludzie są dla siebie mili i uprzejmi.
    To był tylko sen.

    Chłopczyku nie pajacuj , bo za krótki w uszach jesteś. Weż wiaderko łopatkę i
    grabki. Dziś chłodno co prawda ale słonecznie. Piaskownica i koledzy czekają.

    Miłej zabawy - Kriss