  • Data: 2003-08-25 21:36:23
    Temat: Re: podatek VAT
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze m...@W...onet.pl:

    > Mam pytanie czy zgodne z konstytucją jest, że muszę oddać dług z
    > kontrahenta czyli podatek Vat pomimo, że ten nie uregulował wcześniej
    > faktury. Wg mnie jest to jeden z największych absurdów z jakim można
    > się spotkać podczas prowadzenia DG. Rozliczenie Vat-u powinno być po
    > zapłacaniu danej faktury (kasowo). Czy można z tym walczyć i czy w
    > krajach unii jest pdobnie jak u nas?

    Wybrać kasowe rozliczanie VAT???
    Rawsze trochę odwleczesz zapłatę VAT w czasie.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
    że jego więzienna cela jest taka obszerna." Anthony de Mello SJ