  • Data: 2010-12-23 07:13:31
    Temat: Re: podatek 7% lub 22%
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.12.2010 08:04, Maddy pisze:

    > To jest pytanie czy twierdzenie?
    > Bo ja pytanie, to odpowiedź była już dwa razy.

    Niestety nie rozumiem jej. Możesz ją sprecyzować. Ja analogię próbuję
    stosować.

    Przychodzę Ja. Biorę komputer do naprawy i naprawa polega na wymianie
    płyty głównej albo wręcz całego komputera -- tak mi kiedyś serwis
    ,,naprawił'' laptopa jednego. Na fakturze oczywiście była naprawa.

    Przychodzi gość, robi remont przedpokoju, w ramach tegoż wymienia drzwi
    jako podzespół. Na fakturze ,,remont przedpokoju''.

    Pisałaś coś o nieistniejących drzwiach, ale też mi się zdarzyło
    fakturować ,,naprawa komputera'' czy ,,modernizacja sieci komputerowej''
    i w ramach tego dołożyć jakieś podzespoły, choćby kable sieciowe, karty,
    przełączniki.

    Możesz odnieść się do tych przypadków biorąc poprawkę, że mówisz do
    ciemnego laika? Bo niestety nie załapałem z twoich wywodów czy robię
    dobrze czy źle.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Wszystkim grupowiczom, z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia
    życzę wiele łaski Bożej, mocy Bożego pokoju i ogromu błogosławieństwa.

    Radujcie się w panu zawsze, powtarzam radujcie się!
    Pan jest blisko. Flp 4,4.5