  • Data: 2007-04-18 07:44:46
    Temat: Re: platnosci przez posrednika
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GrzegorzP" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f04dm7$3gk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ale co tam wpisujesz? A wartosc prowizji z platnosci dajesz osobno jako
    > koszt?

    No to chyba oczywiste.
    Przyklad - Klient placi mi dzisiaj 100 zl:

    wpisuje 100 zl jako przychod dzisiaj - kol 7 i 9

    nastepnego dnia przychodzi przelew z Payback na konto w mBank - wpisuje
    96,70 w kolumnie 16 (jako wplyw nieprzychodowy)

    pod koniec miesiaca dostaje fakture z Payback na laczna kwote prowizji i
    wrzucam ja w koszt kol. 14 i 15 - jest tam miedzy innymi i to pobrane 3,30
    zl za te transakcje.

    Pozdrawiam
    SDD