    From: "JacekP" <j...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: płatnik- wysylka z innego kompa
    Date: Thu, 5 Jan 2006 19:00:37 +0100

    Użytkownik "..alda.." <a...@n...ijuz> napisał w wiadomości
    news:dphjso$d1g$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dokumenty.2006_01_04.20_15_45.kdu.szyfr
    >
    > dla pewnosci sprawdź we własciwościach dowolnego pliku z tego foldera czy
    > jest on typu SZYFR [to ważne].
    > Jeśli to znajdziesz to:
    > od tamtej osoby musisz znać datę i godzinę powstania gotowego dokumentu,
    po
    > tym właśnie będziesz wiedział, który plik *.SZYFR wysłać. Kopiujesz go na
    > dyskietkę i wysyłasz przez http://www.dokumenty.wroclaw.zus.pl/ z innego
    > komputera, nie zapomnij odebrać Potwierdzenia, wszystko jest jasno na tej
> [...]
    Witam wszystkich i BARDZO dziekuje za podpowiedzi
    Z platnikiem jakis tam sporadyczny kontakt mialem
    Kiedys ten komp zaniemogl i zformatowalem C od nowa windows
    zainstalowalem platnika przekopiowalem pliki i okazalo sie gleba bo nie
    znamy hasla
    Jedno mozna bylo ustawic w rejestrze ale gorzej z dostepem do bazy
    okazalo sie ze pierwszy sciagniety programik do lamania hasel w office
    poradzil sobie.
    Od tego czasu minelo juz dosc dlugo i niewiem czy bym pamietal co tam po
    kolei
    Dlatego bardziej odpowiadal by mi sposob bez instalacji platnika .
    Myslalem ze ten sposob jest juz nieaktualny bo kiedys na wspomnianym
    komputerze
    (mojego szefa) instalowalem jakies uaktualnienie ktore wymuszalo czy tez
    umozliwialo
    wysylke bezposrednio z platnika .
    Mialem to zrobic dzis ale okazalo sie ze jutro
    wydrukuje sobie wasze podpowiedzi i mysle ze cos poradze
    Jeszcze raz bardzo dziekuje a jezeli nic nie wyjdzie to bede pytal dalej
    wtedy moze juz bedzie bardziej konkretne pytanie

    pozdrawiam
    Jacek