eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiplatnik ekektroniczny - pomocRe: platnik ekektroniczny - pomoc
  • Data: 2003-06-14 11:17:12
    Temat: Re: platnik ekektroniczny - pomoc
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "n...@w...pl" <n...@c...pl> wrote in message
    news:bcemu5$j9u$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Mam taka sytuacje.
    > W kwieniu zainstalowalem Przekaz elektroniczny po zarejestrowaniu
    wszystkich
    > wnioskow wysylalem domumenty do ZUS.
    > Ostatnio wysylalem w maju i wszystko bylo OK
    >
    > Dzis wlanczam program i dostaje komunikat "Brak ważnego Certyfiketu
    Punktu
    > Rejestracji". Pobralem wymieniony plik i dalej to samo.
    >
    > Jak sobie z tym poradzić, przeinstalwalem program wybierajac funkcje
    napraw
    > , ale nic nie pomoglo .
    >
    > Porsze o rade co jeszcze mam zrobic i czy ktos mial podobna sytuacje
    >
    >

    wejdź w certyfikaty i usuń ten stary nieważny.
    na liście będziesz widział dwa certyfikaty (lub więcej) twojego punktu
    rejestracji.
    Wywał wszystkie nieważne pozostawiając tylko ten jeden aktualny.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1