  • Data: 2007-01-06 11:53:51
    Temat: Re: pit28 program ips ...
    Od: "Langi" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Langi" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:eno25u$fph$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam, nie wiem czy to blad programu, czy tak ma byc w picie, w czesci C
    > nie moge wpisac dwoch stawek ryczaltu dla produkcji i handlu, jedna kasuje
    > druga, wg. to raczej blad programu, moze sa jakies inne programiki do
    > pitow 2006 ? p
    >
    > --
    udalo sie to "obejsc" wpisujac w picie 28A , przenioslo do wlasciwych w
    picie 28 dosc dziwne, ale skuteczne,

    Mam pytanie w picie 28 czesc H pole 97 "Skladka na ubezpiecznie zdrowotne
    oplacona przez podatnika w roku podatkowym, o ile nie zostala odliczona od
    podatku dochodowego" tutaj wpisuje to co odliczalem od zdrowotnego w
    poszczegolnych miesiacach?

    pozdrawiam