  • Data: 2006-04-10 04:41:19
    Temat: Re: pit od umowy o dzieło
    Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel"

    > w 2006r
    >
    > to juz nie wiem czy 8a czy 8b

    do 20 dnia miesiaca nastepujacego po miesiacu, w ktorym pobrano zaliczke -
    platnik sklada pit-4 do swojego urzedu skarbowego (wg siedziby)
    pit-8b (czyli druk pit-11/8b) - do konca lutego nastepujacego po roku
    podatkowym, kiedy wykonano dzielo (wystawiono rachunek, zaplacono zaliczke,
    wyplacono wynagrodzenie)
    druczek wysyla sie do podatnika i do us wg miejsca jego zamieszkania

    8a sklada sie jesli umowa opiewala na niska kwote (mam braki w dziedzinie
    pitu8a - nigdy nie byly mi potrzebne informacje na jego temat - zapytaj w us
    jesli tutaj jeszcze nie otrzymales odpowiedzi) i pobierasz zryczaltowany
    podatek od umowy

    www.aem.pl GG: 1145538
    143 spiace kucyki, bo zle odzywiane