  • Data: 2009-03-09 17:15:42
    Temat: Re: pit-37 koszty uzyskania przychodu
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek w <news:gp3hg3$hqt$3@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > Niezależnie od twoich wyliczeń, łączne koszty uzyskania dla więcej niż
    > jednego zakładu pracy to 2002.05 zł i ani grosza więcej nie odliczysz.
    > Chyba że coś ze zleceń, praw autorskich itp...

    Zniknąłeś taki zapis z ustawy:
    4) nie mogą przekroczyć łącznie 2 502 zł 56 gr za rok podatkowy, w
    przypadku gdy podatnik uzyskuje przychody równocześnie z więcej niż
    jednego stosunku służbowego, stosunku pracy, spółdzielczego stosunku
    pracy oraz pracy nakładczej, a miejsce stałego lub czasowego
    zamieszkania podatnika jest położone poza miejscowością, w której
    znajduje się zakład pracy, a podatnik nie uzyskuje dodatku za
    rozłąkę.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]