  • Data: 2002-04-15 14:14:11
    Temat: Re: pewnie bylo - sorry - ale ododatkowanie lokat
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Apr 2002, Pete wrote:
    [...]
    >+ > 1. Niektóre "nie biorące obelkowania pod uwagę" stare umowy
    >+ > były formułowane tak, że po upływie terminu lokata SIĘ KOŃCZY
    >+ > i zostaje WZNOWIONA. [...]
    >+ Gwoli scislosci. Kazda lokata po uplywie terminu _sie konczy_ :-)

    Wrrr.... -:)
    No dobra, sam sobie jestem winien stosując skróty myślowe
    - miałem oczywiście na myśli "technologię dawania klientowi
    możliwości zerwania": "normalnie" to lokata samoodnawialna
    jest rozwiązaniem najprostszym, na a-B trzeba było się
    fatygować i zapisywać w regulaminie że "odsetki nalicza
    się okresowo, zerwanie poza okresem powoduje..." itp.

    Miło mi że zostałem (miejscami ;)) poparty !

    Pozdrowienia, Gotfryd