  • Data: 2006-11-22 11:18:33
    Temat: Re: panie z ZUS ok
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Technika idzie do przodu. Rozumiem, że slajdy w jakimś power point były
    zrobione. Wystarczyła jedna kartka z zeszytu aby zebrać adresy mailowe i
    potem wysłać to mailem...wot... technologia...

    Niklu - wot idea! Zapytam w ZUS, czy by nie przeslali mi tego emailem. Mam
    nadzieje, ze zawartosc nie jest obwarowana zakazem rozpowszechniania droga
    elektroniczna???? Zreszta, oni nas odwoluja do strony ZUS. Ja juz nie chce
    mowic, jakie tam sa byki. Z tego powodu musialam przepisywac formularz ZFA,
    zwrocilam pani uwage, ze rozdaja ulotki z blednym kodem ubezpieczenia (XX,
    zamiast dwoch zer). Pani zwruszyla ramionami: "a, ten tam sie pomylil".

    Spasiba za pomaszcz'!