eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZwolnienie z podatku VAT dla rozpoczynającego Dz.G. › Re: [ot] Zwolnienie z podatku VAT dla rozpoczynajĂ??‌cego Dz.G.
  • Data: 2006-11-09 12:18:00
    Temat: Re: [ot] Zwolnienie z podatku VAT dla rozpoczynajĂ??‌cego Dz.G.
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-11-2006 o 12:49:20 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Inny przykład, to zaliczanie wydatków na pensje: poprzednio było
    > "mamoriałowo", teraz jest "zapłaconych". Czyli pobiera je
    > program z innego miejsca - nie z listy płac należnych a z dowodów
    > wypłaty.

    Podam konkretny przykład - sporo programów nie umie obsługiwać faktur NP.
    Kilka umie to obsługiwać ale nie tak jakbym sobie tego życzył.
    Powód - mam konkretne wytyczne jak prowadzić rejestry VAT i chciałbym się
    tego trzymać. Czyli ok - z przepisami są ok ale nie z moimi potrzebami.
    Gdyby nie było to na sztywno zdefinowane to bym używał już któregoś z tych
    programów.
    Zdaje się że coś z TG Soft było najbliżej moich wymagań ale nie
    zdecydowałem
    się.