  • Data: 2004-10-06 12:55:02
    Temat: Re: oszustwo podatkowe
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/6/2004 12:05 PM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Coście się tak człowieka przyczepili... pytanie jest IMO
    > jak najbardziej TG, nadto - za czyjeś "kanty" płaci reszta
    > (tak samo jak za marnotrastwo rządzących) - "dziurą
    > budżetową" to owa dziura zasysa środki "z naszego życia".
    > To że pytający prezentuje moralność Kalego to inna sprawa
    > (jako iż sugeruje wystarczająco wyraźnie że jakby pracodawca
    > TYLKO nie płacił podatków to byłoby OK :>)

    Jeżeli ktoś nie płaci podatków w sposób oszukańczy, to powoduje, że
    obrót gospodarczy odbywa sie w oparciu o inne kryteria, niż prawo.
    działanie takie jest nieuczciwe wobec innych przedsiebiorców i
    bynajmniej nie świadczy o dobrym prowadzeniu biznesu - jestem za jak
    najmniejszymi podatkami i za unikaniem ich płacenia, ale w ramach prawa
    - natomiast znamienny był odzew - bez jakiegokolwiek zastanowienia, czy
    aby wogóle inicjator wątku ma cień racji; coś jakieś nożyce, czy inne
    krawieckie przysłowie chyba zadziałało.

    Pzdr; Catbert