  • Data: 2003-08-30 20:26:31
    Temat: Re: odsetki na koncie, czy ksiegowac ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 30 Aug 2003, Nemo wrote:

    >+ Wystarczy zazksięgować jako "pozostałe przychody". Mając wyciąg bankowy
    >+ dodatkowe opisy są zbędne. Rozumem, że chodzi o tzw. konto firmowe.

    Najpierw wKF: nie mógłbyś "po ludzku" odpowiadać, czyli *pod*
    cytatem (żeby łatwiej było komentować ;)!) ?

    >+ Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > Wieszczę że chodzi o konto "firmowe".
    >+ > Księgować jako przychód w "pozostałe przychody" a opisac
    >+ > "odsetki uzyskane".

    Zakładając że odnosiłeś się do ww. cytatu - to co, chcesz
    w KPiR pozycję "opis zdarzenia" zostawić *pustą* ??
    Tłumacząc na polski: "coś zapłaciłem w banku" ;) ?!
    Ja tam kompresuję co można (odsetki i opłaty w jednym
    wierszu KPiR jako "rozl. przych. i opłat konta")
    ale nie aż tak żeby *nic* nie pisać :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)