eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiodliczenie rat kredytu od zysku z najmu okazjonalnego mieszkania › Re: odliczenie rat kredytu od zysku z najmu okazjonalnego mieszkania
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odliczenie rat kredytu od zysku z najmu okazjonalnego mieszkania
    Date: Tue, 30 Oct 2007 09:24:38 +0100

    On Mon, 29 Oct 2007, rysiul wrote:

    >> Z jakiej okazji? :)
    > nie wiem, dlatego pytam...

    W zasadzie wolno, ale to jest pytanie z gatunku "czy nauka angielskiego
    jest objęta 100% refundacją" :)

    > a czy napisałem, że za inne? :P

    Nie, ale potocznie mówiący nie zawsze kojarzą, że tak musi być
    LITERALNIE :)

    > nie za bardzo rozumiem, nie znam się na podatkach itp.

    Napisałeś ze nie znasz się na przepisach drogowych, ale chcesz
    przejść przez jezdnię. No to mamy kłopot, bo za dużo pisania :)

    > czyli jakie mam możliwości, jak to rozliczyć i kiedy, na jakim papierku?

    Czekaj, a w ogóle to wiesz co to "amortyzacja"?

    pzdr, Gotfryd