  • Data: 2002-11-26 13:49:40
    Temat: Re: odliczenie podatku za .....
    Od: "sabina" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Ulga na kształcenie i doskonalenie zawodowe podatnika- odliczeniu podlega
    19% poniesionego wydatku w granicach limitu- limit odliczenia od podatku
    wynosi w 2002r 433,20, druga ulga to odpłatne kształcenie w szkołach
    wyższych - odliczeniu podlega 19% poniesionego wydatku w granicach limitu
    760,00. Prawo do odliczenia przysługuje podatnikowi kształcącemu się w
    szkole wyższej jeżeli nie ukończył 35 ruku życia. To są dwie osobne ulgi,
    można z nich korzystać jednocześnie.

    Pozdrawiam
    Sabina
    Użytkownik "Sebastian Szymanowski" <s...@m...pl> napisał w