  • Data: 2005-12-10 20:49:04
    Temat: Re: odliczenia remontowe - ile mogę?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Atomek wrote:

    > Oto cytat z objaśnień do PIT-D.
    >
    > "Wysokość powyższych limitów podwyższa się o kwotę 945 zł - jeżeli
    > podatnik dokonując remontu lub modernizacji budynku mieszkalnego lub
    > lokalu mieszkalnego poniósł wydatki na remont i modernizację instalacji
    > gazowej, urządzeń eksplozymetrycznych lub urządzeń gazowych i w ZWIĄZKU
    > z tymi wydatkami przekroczył limity odliczeń, o których mowa wyżej."

    No i...?
    Bo dla mnie to zdanie jest bardzo proste.
    Jeżeli z powodu remontu instalacji gazowej przkroczyłem limit wydatków
    to podnoszę ten limit o 945 zł.
    I teraz taki limit mnie obowiązuje.
    Nigdzie nie jest napisane, że 945 zł należy wydać na instalację gazową.
    Mowa jest tylko o przekroczeniu limitu. Przekroczenie limitu o 1 zł tez
    jest przekroczeniem limitu.