  • Data: 2006-03-06 10:59:14
    Temat: Re: odliczanie opłat za studia w ramach DG?
    Od: metti <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny/a vertret wklepał/a:

    > Miałbyś jako kontroler obiekcje, gdybyś trafił na kogoś, kto odlicza szkołę
    > "zarządzanie i marketing" a wpis do ewidencji miał między innymi "zarządzanie
    > firmami na podstawie kontraktu menedżerskiego" i głównym numerem w REGON był EKD
    > 7414- "doradztwo w zakresie działalności związanej z prowadzeniem interesów i
    > zarządzaniem"?

    Toż już pisałeś, że było zgodne z profilem działalności, po co
    powtarzasz? A taki przykład - wpis mam "Usługi świadczone przez
    wesołe miasteczka i parki rozrywki" i odliczam bilety do cyrku
    (rozpoznanie konkurencji i prawideł branży, etc...) :P

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"