    From: "fi_ona" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: odliczanie odsetek kredytowych od podatku
    Date: Sat, 2 Dec 2006 01:09:12 +0100

    Użytkownik "kasia27"
    > Jeśli weźmiesz kredyt do końca 2006 roku to możesz odliczac odsetki "cały
    > czas" Od 2007 roku niebedzie można odliczac odsetek zaciągniętych w 2007
    > roku

    To bylaby dla mnie bardzo pomyslna interpretacja - czy samo zaciagniecie
    kredytu na budowe domu w tym roku (konkretnie grudzien 2006) powoduje, ze w
    latach nastepnych bede mogla odliczac odsetki od dochodu, mimo ze inwestycja
    zostanie zakonczona dopiero w latach nastepnych?
    Dotychczas bylam przekonana ze musza zostac spelnione wszystkie warunki,
    czyli takze zakonczenie inwestycji przed 2007 rokiem, aby 'zalapac sie' na
    ulge odsetkowa. Mozesz mi nakreslic jak to jest? Czy masz jakies namiary na
    przepisy z tym zwiazane?

    --
    pozdr
    fi_ona