  • Data: 2003-07-09 13:42:24
    Temat: Re: odliczanie VATu - jakto wlasciwie jest?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 9 Jul 2003, Katarzyna wrote:

    >+ Witaj...
    >+
    >+ Komputer - laptop za ok 6000-7000 tys. PLN z VATem...

    Litości :)
    Toż ja nie pytam co za komputer, tylko czym on będzie
    "księgowo": towarem handlowym, środkiem trwałym ?

    >+ Firme mamy od niedawna (od 1 lipca) i na razie nie rozliczalismy sie
    >+ jescze...
    >+ Ba - na temat ewidencji w ogole nie mamy rozeznaia - jakie sa plusy i
    >+ minusy, zeby sie w cos takiego bawic?

    Nie rozumiem :( Podlegasz pod VAT ? No to prowadzisz ewidencję
    i składasz zeznania. Zarejestrowałaś się w US ? (*osobno* do VAT !)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (żadnych rad, bo nie doradca podatkowy ! :))