    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Fri, 7 Jan 2011 22:58:36 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: numeracja faktur (rozdzial EU<->PL i na kontrahenta)

    On Fri, 7 Jan 2011, Przemek wrote:

    > format: nr/kontrahent/rok/[EU/PL*)]
    > *) - w przyszlosci moze kody krajow albo ogolnie inne
    [...]
    > i wystawiam:
    > 0001/KONTEU1/2010/EU (01.2010)
    > 0002/KONTEU1/2010/EU (02.2010)
    > 0001/KONTEU2/2010/EU (03.2010)
    > 0003/KONTEU1/2010/EU (03.2010)
    > 0001/PRIV/2010/PL (03.2010 - Jan)
    > 0002/PRIV/2010/PL (04.2010 - Franek)
    > 0001/KONTPL1/2010/PL (04.2010)
    >
    > Co chce osiagnac?
    > - ukryc przed glownym kontrahentem skale mojej dzialalnosci dla innych

    No i OK.

    > - dac sobie swobode co do wystawienia fvat zaleglej (jak "zuzyje"
    > numerek)

    A tego nie wolno :P, co faktu że się da nie zmieni ;)

    > Jest ok?

    Nikt nigdy nie podał podstaw do "przeciw", a cytowane interpretacje
    też były pozytywne.
    "Rozsądne" ścieżkowanie jest dopuszczone prawnie, bo *jakoś* musi być,
    wystarczy sobie uświadomić że np. jeden sprzedawca może mieć wiele
    punktów sprzedaży.
    I (na szczęście) ustawodawca postanowił nie uszczęśliwiać wystawców
    faktur "wzorami", bo pewnie by do całego stosu przypadków nie pasowały,
    wystarczy jakiś logiczny "wzór wystawiania".

    pzdr, Gotfryd