  • Data: 2009-12-30 13:31:43
    Temat: Re: numeracja faktur
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Czy numeracja musi byc ciagla? Czy moge wystawic np. FV 10/2009 a pozniej
    > np. 15/2009?

    Tak, musi być ciągła, więc to, co proponujesz nie za bardzo do tego pasuje.

    > 2. Czy jesli w tym roku ostatni numer faktury to np 100/2009, to czy moge
    > "kontynuowac" te numeracje od nowego roku i dac w styczniu pierwszej fakturze
    > numer 101/2010 czy musi byc od poczatku - 1/2010?

    A co to znaczy od początu? Przyjęte jest, że od 1 się zazwyczaj numeruje. Jak
    zaczniesz od 101 też nic się nie stanie i będzie poprawnie. Sam w tym roku
    zrobiłem podobnie, bo zapomniałem numery wyzerować 1 stycznia, a potem już się
    nie chciało prostować.