  • Data: 2003-02-01 22:00:29
    Temat: Re: nowe zasady amortyzacji?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 1 Feb 2003, hADeSik wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Czy nowe zasady amortyzacji można stosować do częściowo zamortyzowanych
    >+ środków trwałych?

    Podejrzewam że nie - chyba żeby był przepis przejściowy
    (nie zauważyłem). "wybraną metodę stosuje się do pełnego zamortyzowania
    danego środka trwałego" - to jest w ustawie cały czas...

    >+ Np. sprzęt komputerowy (z 2000 roku) amortyzowany liniowo 20% w skali
    >+ roku) - czy można zastosować od stycznia 2003 np. amortyzację "sprzętu
    >+ zaawansowanego technicznie" metodą degresywną i jak to zrobić?

    Masz na myśli "szybki postęp", art. 22i.2.3 ?
    To jest *liniowo* ! :) I również było poprzednio !!
    Czy masz jesdnak na myśli degresywnie (art.22k) - ale tam
    nie ma nic o "sprzętach zaawansowanych technicznie", AFAIK ?

    pzdr, Gotfryd