  • Data: 2004-05-19 07:53:26
    Temat: Re: notebook+Windows daje ST?
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Czy

    Bez systemu operacyjnego NIE jest.
    Bez windowsa? A dlaczego k***a nie ????
    A kto mnie zmusi do stosowania akurat tego
    systemu operacyjnego??
    Wlasnie sciagam Solarisa 8 z oficjalnej
    strony Suna wiec nie bedzie kradziony.
    Czy ktos ze skarbowki bedzie mial prawo
    mi pyszczyc, jesli wczoraj kupilem kompa
    (ST) bez winshita ???

    PawelZ