  • Data: 2005-01-22 21:38:04
    Temat: Re: nota korygująca
    Od: "Paweł i Dori R" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hmmmm.... czy była u ciebie kontrola, która tak kiedyś stwierdziała, czy
    > twoja przezorność???
    > to znaczy czy kiedyś us przyczepił się, ze miałeś notę, ale nie byłą
    > podpisana???
    >
    > pozdr.
    > monika

    Witam!
    Nie było u mnie kontroli, bynajmniej takiej która doczepiłaby się do noty.
    Ale nie słyszałem nigdy, ani nigdzie nie mogłem wyczytać, aby nota mogłabyć
    nie podpisana. Od 05/04 r. nie ma "niby" obowiązku podpisywania faktur.
    Niby, ponieważ wyczytałem gdzieś ( nie pamiętam gdzie), że musi być
    potwierdzenie dokonania transakcji, a więc można przyjąć, że podpis na
    faturze jest jakoby tym potwierdzeniem. Ale wracając do noty. Przecież nota
    ma potwierdzać ewentualne braki formalne na fakturze i notabene osoba
    podpisująca notę akceptuje te braki formalne. Po co więc wypisywanie noty
    bez podpisu!!!???
    Paweł i Dori R