  • Data: 2004-01-19 15:11:38
    Temat: Re: nota korygujaca
    Od: "kk" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję za odpowiedź, właśnie tak mnie się zdawało, ale moja żona
    zadzwoniła do skarbówki do fizycznych, ale kobieta powiedziałe że przełączy
    ją do vatu, ponieważ to ich kompetencja. Tam Pani powiedziała iż wystawić
    notę może tylko ktoś kto prowadzi działalność gospodarczą. Troszkę mnie to
    zdziwiło. Ale zdaje się zę urzędnicy nie zawsze wiedzą co mówią.