  • Data: 2006-02-28 18:44:42
    Temat: Re: nikt nie wie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Feb 2006, gonia wrote:

> [...]
    [...]
    > No właśnie nie do końca tak, bo ustawodawca jednak w 12 mówi dalej, że:
    > 5. Nie wlicza się do przychodu osób wykonujących pracę nakładczą wartości
    [...]
    > niby wymienia, że dotyczy to osób wykonujących pracę nakładczą, mógł to
    > zrobić również przy okazji stosunku pracy, nie zrobił,

    I w myśl zasady ratio legis to coś znaczy.
    Skoro ustawodawca coś zrobił inaczej, to miał jakiś powód :)

    Bynajmniej nie usiłę twierdzić że jestem w 100% przekonany.
    Ale do tego byłaby potrzebna podstawa prawna.
    Mamy uznać że koszty podróży stanowią pożyczkę, udzieloną zakładowi
    pracy ?
    Bo wtedy zwolnienie jest :)

    > ale to mnie nie
    > przekonuje, że jednak są to przychody za stosunku pracy

    Doceniam :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)