  • Data: 2004-01-26 12:29:53
    Temat: Re: niesciagalne wierzytelnosci a vat
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bv308f$hu1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]

    IMHO bez szans, skoro faktura zostala juz zapisana przez sad najjasniejszej
    na liscie wierzytelnosci wchodzacych do postepowania ukladowego

    > Gdyby towar został zwrócony sprzedawcy, to można by o tym pomysleś.
    > Ale jeżeli nie ma zwrotu towaru a jedynie brak jest zapłaty, to
    > obowiązek podatkowy wierzyciela nie wygasa.
    > Ale skoro towar został oddany to i wierzytelności nie ma, więc nie
    > byłoby sprawy.
    >
    > Oczywiście do usługi nie ma to zastosowania. Usługi zwrócic nie sposób.

    Ehmmm, a jesli emanacja uslugi projektowej jest dokumentacja projektowa to
    mozna ja zwrocic?
    Papiery niby mozna, ale usluga bylo wyprodukowanie tych papierow...
    ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---