  • Data: 2004-10-07 09:42:44
    Temat: Re: napis PODATKI
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:

    > u mnie superporogram "platnik " nie drukuje takich napisow...

    W rozporządzenu nie ma słowa o takim wymogu. Parametry techniczne
    formularza przelewu podatkowego są zdaje się takie same jak każdego
    innego przelewu - okresla je norma PN-F-01101, ma ktos do niej dostęp?
    W samym rozporządzeniu jest tylko opis wymaganych pól i sposób ich
    wypełniania.
    Wychodzi że takie napisy w tle nie są wymagane ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl