    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: nadplacony VAT - czy moga mi zwrocic?
    Date: Thu, 4 Mar 2004 16:31:54 +0100

    On Thu, 4 Mar 2004, grupy wrote:

    >+ Witam
    >+ Prosze o rade wtajemniczonych

    To tylko ci co ich na grupie wtajemniczysz co takiego robisz ;)

    >+ Od 2 lat mam nadplacony VAT, znacznie wyzsze koszty dzialalnosci niz zyski

    Powoli. Koszty niż zyski - nie ma sprawy, prawie każdy handel.
    Koszty niż przychody... no cóż, widać dziedzina w recesji.
    Tylko z taką jasnością jak się wyrażasz to nie wiem jak rozumieć
    "nadpłacony" VAT ?? Za dużo zapłaciłeś ??
    A może chciałeś powiedzieć że masz nadwyżkę VATu naliczonego
    nad należnym ? Inna sprawa że trudno to pojąć: ja rozumiem
    "czysta strata z DG". Ale są przecież koszty nieoVATowane, które
    też trzeba pokryć... jaki masz "cel gospodarczy" że ci się
    opłaca tak dopłacać ? ;)

    >+ Czy moge cos zrobic by urzad skarbowy zwrocił mi ten VAT ???
    >+ Jesli tak to co i co mi grozi

    Wyłóż czy to nadpłata (nie wyobrażam sobie dlaczego US nie
    miałby ci zwrócić jeśli za dużo wpłaciłeś ?) czy nadwyżka.
    Może wtedy komuś będzie się chciało skomentować.
    Opisy "na nadwyżkę" na grupie też już były ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)