  • Data: 2002-07-15 18:20:31
    Temat: Re: na jakim dokumencie numer konta?
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:3D327950.90002@inzbud.pl...
> [...]
    NIP

    > Jak już pisał Buba, na NIP 1 jeden jest miejsce na numer konta. O ile
    > pamietam - na 3 konta (nie mam druku pod ręka). Dopiero kiedy masz
    > więcej kont do zgłoszenia i nie mieszczą sie na NIP-1 wypełniasz
    > załącznik NIP-B.
    >
    > Maddy
    >
    > --
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl

    Witam,
    napisałem "teoretycznie". Ale rzecz jasna masz rację. Niemniej praktyka US
    idzie w kierunku "bardziej życiowym". Nie znam przypadku, aby US po złożeniu
    NIP-B zakwestionował jego "wagę". A może się mylę? Ale z doświadczenia z
    różnymi US w Polsce wynika to co napisałem wyżej. Ale - masz rację, że jest
    to załącznik.
    Pozdrawiam.